reklama

Moja rozlúčka so starý ujom.

Poznám jedného nesympatického starého uja. Myslím si, že takéhoto uja pozná každý z nás. Ten môj rád poľuje a často ani nevie poriadne povedať čo chce. Raz, je to už  dávno, sa mu prihodila vysoká funkcia. Nedostal ju, nezaslúžil, nevybojoval, nezískal, nebol požiadaný... Stala sa mu. Aj to sa bohužiaľ v živote stáva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Tento môj ujo ide teraz po rokoch do dôchodku. A ja ho chcem pri tejto príležitosti pozdraviť: "Pozdravujem starého uja". Želám mu aby čo najmenej pracoval a čo najviac oddychoval. To bude najlepšie pre všetkých. Mal si byť pre mňa vzor a morálna autorita. Ale bol si stále iba "starým ujom". [/content>

Miroslav Piteľ

Miroslav Piteľ

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako obchodník. Zaujíma ma čo sa deje okolo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu